Rejs Morski – Wyspy Kanaryjskie 2018
Gran Canaria – Tenerife – La Gomera – Gran Canaria

6 filmów

Z Warszawy polecieliśmy samolotem na Gran Canaria  gdzie czekał już na nas Łukasz który leciał bezpośrednio z Danii. Po zasztauowaniu na jachcie wynajętym samochodem zwiedzaliśmy wyspę. Miedzy innymi byliśmy w Puerto de Mogan w Las Palmas. Jacht przycumowany był w Pasito Blanco.

Z Gran Kanarii portu Pasito Blanco wyruszyliśmy na Tenryfę do portu docelowego Los Gigantes. Postanowiliśmy opłynąć Gran Kanarię od północy ze względu na panujące warunki atmosferyczne.
Wypłynęliśmy po południu, po pierwszej nocy nad ranem przywitały nas delfiny.

Na Teneryfie również wynajęliśmy samochód aby dobrze przyjrzeć się wyspie. Naszym celem był słynny wulkan o wysokości 3718 metrów. Czynny wulkan Pico del Teide,
który wybuchł ponad 100 lat temu. Jak zobaczycie na filmie wyspa pokryta jest magmą, a na niej wyrastają drzewa. Marsjański klimat, kolor, a na wysokości ponad 2200 m. czuć już było ogromną różnice temperatur,  na szczycie widać było zalegający śnieg.

Po zwiedzaniu Teneryfy nadszedł czas na krótki rejs do La Gomery, port docelowy San Sebastian. W San Sebastian zostaliśmy dłużej ze względu na urok tej wyspy. Każdego dnia jeździliśmy na wycieczki  zahaczając o różne zakamarki. Lasy cedrowe, plantacje bananów, pomarańcze, cytryny i figi na drzewach oraz wiele innych atrakcji.

Dalsze przygody z La Gomery poniżej.

Ostatni film z La Gomery, wracamy na Gran Canaria.